انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی، تأسیس شده است. درخواست تأسیس این انجمن در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۰ در کمیسیون انجمنهای علمی ایران مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی، تصویب و طی نامه شماره ۳/۲۴۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۴/۲۲ به هیئت مؤسس ابلاغ شد.
مهندس سید حسین پاریاب
دبیر کل انجمن
h.paryab@ieca.ir
تلفن : 88991540 , 88991560
نمابر: 88991560
آدرس پست الكترونيكي: info@ieca.ir
25
دومین همایش شهر هوشمند
13
همایش بزرگ راهکارهای نوین بازاریابی و فروش
11
اولین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و توسعه کسب و کارهای نوین
چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
07
چهارمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور
سرفصل کارگاه:• مفاهیم هوش تجاری • معرفی ابزارهای هوش تجاری• معماری هوش تجاری • مدلهای کسب و کار• کاربردهای هوش تجاری در صنایع مختلف• روشهای پیادهسازی هوش تجاری• استانداردهای فنی پیادهسازی هوش تجاری• عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی هوش تجاری• مطالعه نمونههای موفق پیادهسازی هوش تجاریمخاطبین کارگاه:• دانشجویان، محققان و پژوهشگران• مدیران، کارشناسان و کارآفرینان حوزه ITنوع کارگاه : 3 ماههتاریخ برگزاری : روزهای 4 شنبه و 5 شنبه هر هفته از تاریخ 1/9/91 لغایت 26/11/91 ساعت برگزاری : 14 تا 18محل برگزاری : معاونت توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت