انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی، تأسیس شده است. درخواست تأسیس این انجمن در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۰ در کمیسیون انجمنهای علمی ایران مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی، تصویب و طی نامه شماره ۳/۲۴۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۴/۲۲ به هیئت مؤسس ابلاغ شد.
مهندس سید حسین پاریاب
دبیر کل انجمن
h.paryab@ieca.ir
تلفن : 88991540 , 88991560
نمابر: 88991560
آدرس پست الكترونيكي: info@ieca.ir
25
دومین همایش شهر هوشمند
13
همایش بزرگ راهکارهای نوین بازاریابی و فروش
11
اولین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و توسعه کسب و کارهای نوین
چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
07
چهارمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور
در سالیان اخیر، مفهوم حاکمیت شرکتی بهعنوان یک جنبه اصلی و پویای تجارت تبدیل شده است. حاکمیت شرکتی مجموعه مکانیزمهای هدایت و کنترل شرکتهاست. نظام حاکمیت شرکتی توزیع حقوق و مسئولیتهای ذینفعان مختلف شرکتها اعم از مدیران، کارکنان، سهامداران، و سایرشخصیتهای حقیقی و حقوقی که از فعالیتهای شرکت تاثیر پذیرفته و بر آن اثر میگذارند را مشخص میکند. این نظام که قوانین و رویههایی جهت تعیین فرآیندهای تصمیمگیری در شرکت اعم از هدفگذاری، تعیین ابزارهای رسیدن به اهداف و طراحی سیستمهای کنترلی را معین میکند، با راههایی که تامینکنندگان منابع مالی جهت اطمینان از بازگشت سرمایهشان به کار میبندند ارتباط تنگاتنگی دارد. نظام حاکمیت شرکتی مجموعه دستورالعملها، ساختارها، فرآیندها، و هنجارهای فرهنگی است که شرکتها با رعایت آنها به اهداف شفافیت در فرآیندهای کاری، پاسخگویی در مقابل ذینفعان و رعایت حقوق ایشان دست خواهند یافت.در این راستا انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران اقدام به برگزاری کارگاه حاکمیت شرکتی نموده است.ساعت برگزاری : 14 تا 18هزینه حضور در دوره : 0 ریالمحل برگزاری : معاونت توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت