img
  • صفحه نخست

    خوش آمدید

    انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی، تأسیس شده است. درخواست تأسیس این انجمن در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۰ در کمیسیون انجمنهای علمی ایران مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی، تصویب و طی نامه شماره ۳/۲۴۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۴/۲۲ به هیئت مؤسس ابلاغ شد.

  • درباره انجمن

    انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

    مدیریت

    • هیئت موسسین
    • هیئت مدیره
    • مدیریت ها
    • کارگروه های تخصصی

    اسناد

    • سند راهبردی
    • اساسنامه
    • مجمع عمومی
    • فرم وکالتنامه مجمع

    چارت

    • چارت سازمانی

    شوراها

    • عالی
    • راهبری
    • برنامه ریزی
  • تماس با ما

    دبیر کل انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

    مهندس سید حسین پاریاب

    دبیر کل انجمن

    h.paryab@ieca.ir





    تلفن : 88991540 , 88991560

    نمابر: 88991560

    آدرس پست الكترونيكي: info@ieca.ir


  • EN
  • عضویت
    • ورود
    • درخواست عضویت
    • شرایط عضویت

اطلاعیه

مطالب ویژه

فرمهای حمایت از پایان نامه ها دریافت مقالات همایش هشتم دریافت مقالات همایش هفتم دریافت مقالات همایش ششم

آموزش

ماهنامه دولت الکترونیکی


سبد خرید

ثبت نام دوره های آموزشی

کاربری

  • ورود
  • درخواست عضویت
  • شرایط عضویت

بخشهای سایت

  • ماهنامه دولت الکترونیکی
  • اعضای حقوقی انجمن
  • اعضای حقیقی انجمن
  • همایش ها
  • گالری تصاویر
  • پژوهشنامه تجارت الکترونیکی
  • پرداخت حق عضویت

آخرین رویدادهای انجمن

25

1395/05/25

دومین همایش شهر هوشمند



ادامه مطلب

13

1395/05/13

همایش بزرگ راهکارهای نوین بازاریابی و فروش



ادامه مطلب

11

1395/05/11

اولین کنفرانس بین ‏المللی اینترنت اشیاء و توسعه کسب و کارهای نوین



ادامه مطلب

11

1395/05/11

چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی



ادامه مطلب

07

1395/05/07

چهارمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور



ادامه مطلب
آرشیو

برنامه های آتی انجمن

  • پیگیری تصویب و ابلاغ نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور
  • برنامه ‏ریزی برای برگزاری دوره‏ های آموزشی در سراسر کشور
  • اجرای پروژه های پایلوت در کشور(خروجی های نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران)
  • راه‏ اندازی هاب تجاری فرش جهان در ایران
  • راه‏ اندازی تجارت الکترونیکی فرش
  • راه‏ اندازی دوره‏های MBA و DBA تجارت الکترونیکی
  • همایش نهم تجارت و اقتصاد الکترونیکی و مسابقه استارت‏ آپ‏ ها
  • توسعه اینترنت اشیاء در حوزه لجستیک و زنجیره تامین
  • اینترنت اشیاء و شهرهای هوشمند
  • کاتالوگ الکترونیکی محصولات بر اساس استاندارد سازمان جهانی GS1

تا 2 سال دیگر شبکه مخابرات کشور مبتنی بر آی‌پی می‌شود

1395/05/11

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برنامه ۵ ساله توسعه شبکه مخابراتی کشور گفت: تا دوسال آینده شبکه مخابرات مبتنی بر IP متمرکز ( ALL-IP ) می‌شود.

رسول سرائیان گفت: به زودی از نقشه راه ۵ ساله مصوب مخابرات رونمایی خواهیم کرد که براساس آن رویکرد تحول شبکه، فناوری اطلاعات و تجاری سازی در دستور کار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر تغییر ساختار شبکه مخابراتی کشور افزود: شبکه مخابرات باید به سمت یک شبکه مبتنی بر آی پی (ALL-IP ) حرکت کند؛ یعنی شبکه ای که ستون فقرات آن مبنی بر زیرساخت اینترنت پروتکل (IP ) باشد.

سرائیان با بیان اینکه مطالبه مدیریت شرکت مخابرات ایران از حوزه شبکه، پیاده سازی شبکه ALL-IP است که باید در عرض دوسال اجرایی شود، خاطرنشان کرد: مفهوم شبکه ALL-IP یعنی اینکه تمام وضعیت شبکه مخابرات در سراسر کشور به صورت لحظه­ ای و یکپارچه، پایش و رصد شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر ضرورت و اهمیت اجرای هر چه سریع تر این پروژه گفت: همین امروز هم برای اجرای این پروژه مهم دیر شده است. در شرکت های مهم فناوری دنیا، پایه ریزی شبکه ALL-IP از پنج سال پیش شروع شده و هم اکنون در حال به ثمر رسیدن است. به خاطر این تاخیر زمانی است که در شرکت مخابرات ایران سقف زمانی دوساله را برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته ایم.

وی گفت: با اجرای این پروژه، شبکه ثابت مخابرات به یک شبکه در سطح جهانی ارتقا می یابد. اجرای پروژه ALL-IP ، زیرساخت ارائه سرویس های متنوع، زیرساخت رقابت موفق با رقبای جدید بازار ارتباطات، زیرساخت حرکت به سمت FMC و تبدیل شدن به یک شرکت دیجیتال است.

سرائیان با بیان اینکه پس از شبکه IP متمرکز، موضوع FMC (همگرایی شبکه ثابت و سیار) پیگیری می شود، گفت: با فعالیت های صورت گرفته، شبکه مخابرات ایران در وضعیت مناسبی قرار گرفته است. براین اساس تمام بخش های برنامه تحول شرکت مخابرات ایران باید به روز و هماهنگ پیش رود و دانش فنی و نیروی انسانی مخابرات نیز باید ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: تمام فعالیت های مخابرات ایران در سه شاخه شبکه، IT و مارکتینگ متمرکز می شود. در این زمینه آماده سازی زیرساختها توسط شبکه، توانمندسازی در بخش فناوری اطلاعات و تبدیل فعالیت ها به درآمد توسط بخش مارکتینگ و بازاریابی دیده شده است.

یکپارچه سازی شبکه مخابرات بر پایه IP با هدف گذر از فناوری آنالوگ به دیجیتال و تحقق اهداف توسعه شبکه ملی باند پهن کشور صورت می گیرد.

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران | شرایط کاربری

کلیه حقوق برای انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران محفوظ است