img
  • صفحه نخست

    خوش آمدید

    انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی، تأسیس شده است. درخواست تأسیس این انجمن در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۰ در کمیسیون انجمنهای علمی ایران مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی، تصویب و طی نامه شماره ۳/۲۴۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۴/۲۲ به هیئت مؤسس ابلاغ شد.

  • درباره انجمن

    انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

    مدیریت

    • هیئت موسسین
    • هیئت مدیره
    • مدیریت ها
    • کارگروه های تخصصی

    اسناد

    • سند راهبردی
    • اساسنامه
    • مجمع عمومی
    • فرم وکالتنامه مجمع

    چارت

    • چارت سازمانی

    شوراها

    • عالی
    • راهبری
    • برنامه ریزی
  • تماس با ما

    دبیر کل انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

    مهندس سید حسین پاریاب

    دبیر کل انجمن

    h.paryab@ieca.ir





    تلفن : 88991540 , 88991560

    نمابر: 88991560

    آدرس پست الكترونيكي: info@ieca.ir


  • EN
  • عضویت
    • ورود
    • درخواست عضویت
    • شرایط عضویت

اطلاعیه

مطالب ویژه

فرمهای حمایت از پایان نامه ها دریافت مقالات همایش هشتم دریافت مقالات همایش هفتم دریافت مقالات همایش ششم

آموزش

ماهنامه دولت الکترونیکی


سبد خرید

ثبت نام دوره های آموزشی

کاربری

  • ورود
  • درخواست عضویت
  • شرایط عضویت

بخشهای سایت

  • ماهنامه دولت الکترونیکی
  • اعضای حقوقی انجمن
  • اعضای حقیقی انجمن
  • همایش ها
  • گالری تصاویر
  • پژوهشنامه تجارت الکترونیکی
  • پرداخت حق عضویت

آخرین رویدادهای انجمن

25

1395/05/25

دومین همایش شهر هوشمند



ادامه مطلب

13

1395/05/13

همایش بزرگ راهکارهای نوین بازاریابی و فروش



ادامه مطلب

11

1395/05/11

اولین کنفرانس بین ‏المللی اینترنت اشیاء و توسعه کسب و کارهای نوین



ادامه مطلب

11

1395/05/11

چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی



ادامه مطلب

07

1395/05/07

چهارمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور



ادامه مطلب
آرشیو

برنامه های آتی انجمن

  • پیگیری تصویب و ابلاغ نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور
  • برنامه ‏ریزی برای برگزاری دوره‏ های آموزشی در سراسر کشور
  • اجرای پروژه های پایلوت در کشور(خروجی های نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران)
  • راه‏ اندازی هاب تجاری فرش جهان در ایران
  • راه‏ اندازی تجارت الکترونیکی فرش
  • راه‏ اندازی دوره‏های MBA و DBA تجارت الکترونیکی
  • همایش نهم تجارت و اقتصاد الکترونیکی و مسابقه استارت‏ آپ‏ ها
  • توسعه اینترنت اشیاء در حوزه لجستیک و زنجیره تامین
  • اینترنت اشیاء و شهرهای هوشمند
  • کاتالوگ الکترونیکی محصولات بر اساس استاندارد سازمان جهانی GS1

ماهنامه دولت الکترونیکی

دفتر توسعه دولت الکترونیکی وزارت بازرگانی در راستای تحقق اهداف کلان دولت الکترونیکی در بخش بازرگانی کشور، اقدام به انتشار ماهنامه دولت الکترونیکی نموده است. این ماهنامه با هدف روشن نمودن هر چه بیشتر اذهان مدیران، کارشناسان و کارکنان درون سازمانی و برون سازمانی وزارت بازرگانی، با محوریت بررسی مفاهیم کلیدی در توسعه دولت الکترونیکی همچون آمادگی الکترونیکی، امنیت و اعتماد و به منظور شناسایی فناوری‌های جدید در جهت پیاده‌سازی پروژه‌های دولت الکترونیکی از قبیل هوش تجاری و انباره ‏‏های داده تحلیلی، منتشر می شود.


شماره سی و دو


امروزه مسئله استانداردسازی و هماهنگ نمودن توليد، توسعه و پشتيباني نرم‏افزار از مسایل مهم و بحث برانگيز جهانی است که در چارچوب کاری شرکت مایکروسافت به این موضوع توجه ویژه شده است. چارچوب کاری شرکت مایکروسافت در واقع مدل‏ها و الگوهايي است كه شركت مايكروسافت براي هدايت جنبه‏هاي مختلف كاري در پروژه‏هاي توليد نرم‏افزارهاي كاربردي ارایه نموده است. در فصل اول اين شماره از ماهنامه براساس چارچوب کاری شرکت مایکروسافت به مباحثي براي مديريت و استاندارد كردن تولید نرم‏افزارهای کاربردی، تیم‏ پروژه و فرایندهای توسعه نرم‏افزار پرداخته شده و همچنین 4 مدل از مدل‏هايي كه شركت مايكروسافت براي استانداردسازی و هماهنگ نمودن توليد و توسعه نرم‏افزار ارایه داده تشریح می‏شوند.
فصل دوم شامل دو مقاله منتخب است که مقاله اول با عنوان "بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه  برند بر ایجاد وفاداری در گردشگری الکترونیکی" با هدف بررسی رابطه میان شاخص‏های تشکیل‏دهنده ارزش ویژه برند، بر ایجاد وفاداری در گردشگری الکترونیکی تدوین شده است. مقاله دوم "پیشنهاد مدلی به منظور طراحی برنامه‏های جامع فناوری اطلاعات" نام دارد. طرح جامع فناوری اطلاعات گستره وسيعي از مفاهيم تحليل تجاري و سازماني گرفته تا برنامه‏ريزي و طراحي زيرساخت‏هاي فني را شامل مي‏شود. در این مقاله مزیت‏ها، اهداف، ساختار، متدولوژی و مراحل پیاده‏سازی طرح‏های جامع فناوری اطلاعات بررسی شده و مدل پیشنهادی در این خصوص ارایه می‏شود.
فصل سوم "مطالعه موردی برنامه‎های دیجیتالی کلمبیا" می­باشد که توسط یکی از اعضای وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات کلمبیا نوشته شده و در گزارش 2013 مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به چاپ رسیده است.
فصل چهارم نیز به ترجمه مقاله‏ای تحت عنوان "Integrating web-based data mining tools with business models for knowledge management" اختصاص داده شده است که در شماره 35 نشریه Decision Support Systems به چاپ رسیده است.



 
دانلود ماهنامه فقط برای اعضای فعال انجمن امکان پذیر می باشد.لطفا پروفایل خود را تکمیل کنید و یا اگر عضو انجمن نیستید، ثبت نام کنید.

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران | شرایط کاربری

کلیه حقوق برای انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران محفوظ است