img
  • صفحه نخست

    خوش آمدید

    انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی، تأسیس شده است. درخواست تأسیس این انجمن در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۰ در کمیسیون انجمنهای علمی ایران مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی، تصویب و طی نامه شماره ۳/۲۴۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۴/۲۲ به هیئت مؤسس ابلاغ شد.

  • درباره انجمن

    انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

    مدیریت

    • هیئت موسسین
    • هیئت مدیره
    • مدیریت ها
    • کارگروه های تخصصی

    اسناد

    • سند راهبردی
    • اساسنامه
    • مجمع عمومی
    • فرم وکالتنامه مجمع

    چارت

    • چارت سازمانی

    شوراها

    • عالی
    • راهبری
    • برنامه ریزی
  • تماس با ما

    دبیر کل انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران

    مهندس سید حسین پاریاب

    دبیر کل انجمن

    h.paryab@ieca.ir





    تلفن : 88991540 , 88991560

    نمابر: 88991560

    آدرس پست الكترونيكي: info@ieca.ir


  • EN
  • عضویت
    • ورود
    • درخواست عضویت
    • شرایط عضویت

اطلاعیه

مطالب ویژه

فرمهای حمایت از پایان نامه ها دریافت مقالات همایش هشتم دریافت مقالات همایش هفتم دریافت مقالات همایش ششم

آموزش

ماهنامه دولت الکترونیکی


سبد خرید

ثبت نام دوره های آموزشی

کاربری

  • ورود
  • درخواست عضویت
  • شرایط عضویت

بخشهای سایت

  • ماهنامه دولت الکترونیکی
  • اعضای حقوقی انجمن
  • اعضای حقیقی انجمن
  • همایش ها
  • گالری تصاویر
  • پژوهشنامه تجارت الکترونیکی
  • پرداخت حق عضویت

آخرین رویدادهای انجمن

25

1395/05/25

دومین همایش شهر هوشمند



ادامه مطلب

13

1395/05/13

همایش بزرگ راهکارهای نوین بازاریابی و فروش



ادامه مطلب

11

1395/05/11

اولین کنفرانس بین ‏المللی اینترنت اشیاء و توسعه کسب و کارهای نوین



ادامه مطلب

11

1395/05/11

چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی



ادامه مطلب

07

1395/05/07

چهارمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور



ادامه مطلب
آرشیو

برنامه های آتی انجمن

  • پیگیری تصویب و ابلاغ نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور
  • برنامه ‏ریزی برای برگزاری دوره‏ های آموزشی در سراسر کشور
  • اجرای پروژه های پایلوت در کشور(خروجی های نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران)
  • راه‏ اندازی هاب تجاری فرش جهان در ایران
  • راه‏ اندازی تجارت الکترونیکی فرش
  • راه‏ اندازی دوره‏های MBA و DBA تجارت الکترونیکی
  • همایش نهم تجارت و اقتصاد الکترونیکی و مسابقه استارت‏ آپ‏ ها
  • توسعه اینترنت اشیاء در حوزه لجستیک و زنجیره تامین
  • اینترنت اشیاء و شهرهای هوشمند
  • کاتالوگ الکترونیکی محصولات بر اساس استاندارد سازمان جهانی GS1

کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول

1395/03/18

دردنیای دائم در حال تغییری زندگی می ‏کنیم که سرعت تغییرات همواره روبه رشد است.. در این میان، متخصصان و سازمان‏ ها ناگزیر برای رویارویی با تغییرات هستند. به عبارت دیگر، در عصر حاضر که عصر رقابت اقتصادی است، افراد و شرکت ‏هایی امکان حیات می‏ یابند که توانایی پاسخ به تغییرات را داشته (چابک باشند) و از تغییر و تحولی که می‏ تواند برای آن‏ ها تهدید باشد، فرصتی برای خود ایجاد کرده و بر موج موفقیت سوارشوند. با این وجود، بسیاری از سازمان‏ ها و افراد هنوز گام ‏های لازم را جهت استقبال از تغییرات بر نداشته‏ اند.

کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول توسط مرکز توسعه اطلاعات کاربردی با همکاری انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و دانشگاه اصفهان در تاریخ 28 شهریور ماه 1395 درتهران برگزار می‏ شود.

این کنفرانس درصدد آن است تا فرصت یادگیری، شبکه‏ سازی و یافتن پاسخ سوالات را از متخصصان بین‏ المللی و سازمان‏ های محلی پرچمدار تغییر در اختیار افراد و سازمان‏ های علاقمند قرار دهد. هدف از " کنفرانس تغییر- مکانی برای تجربه تغییر واقعی"، بررسی وضعیت حاضر تغییر در منطقه‏ یا جامعه ‏ای است که در آن به سر می‏ بریم. همچنین به اشتراک‏ گذاری دانش متخصصان و ارائه راه‏ حل ‏های عملی برای تقویت آمادگی در مقابل تغییرات است.

تغییر همیشه در حال وقوع است. لذا لازم است از مجال پیش آمده برای تامل، تفکر و آگاهی از ایده‏ ها و ابزارهای جدید بهره ‏مند شده و از تجربه و دانش دیگران در نحوه مدیریت تغییر در شرایط شکست و تبدیل آن به فرصت و موفقیت آگاه شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس http://cmreconf.com مراجعه شود.

 

                  

 اهداف اصلی کنفرانس

·              انواع تغییرات

·              نقش تغییر در اقتصاد مقاومتی

·              تاثیر مدیریت تغییر در موفقیت طرح های استراتژیک توسعه

·              ارزیابی چابکی/ آماگی برای پذیرش تغییرات

·              تغییر و فرهنگ       

·              مدل ‏ها و برنامه ‏های تغییر

·              استراتژی‏ های تغییر

·              نقش مدیران اجرایی، منابع انسانی و سایر دپارتمان‏ ها

·              مقابله با مقاومت در برابر تغییر

·              تجربه مدیریت تغییر محلی، منطقه‏ ای و جهانی 

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران | شرایط کاربری

کلیه حقوق برای انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران محفوظ است