انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه تجارت الکترونیکی، تأسیس شده است. درخواست تأسیس این انجمن در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۰ در کمیسیون انجمنهای علمی ایران مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی، تصویب و طی نامه شماره ۳/۲۴۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۴/۲۲ به هیئت مؤسس ابلاغ شد.
مهندس سید حسین پاریاب
دبیر کل انجمن
h.paryab@ieca.ir
تلفن : 88991540 , 88991560
نمابر: 88991560
آدرس پست الكترونيكي: info@ieca.ir
25
دومین همایش شهر هوشمند
13
همایش بزرگ راهکارهای نوین بازاریابی و فروش
11
اولین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و توسعه کسب و کارهای نوین
چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
07
چهارمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور
دردنیای دائم در حال تغییری زندگی می کنیم که سرعت تغییرات همواره روبه رشد است.. در این میان، متخصصان و سازمان ها ناگزیر برای رویارویی با تغییرات هستند. به عبارت دیگر، در عصر حاضر که عصر رقابت اقتصادی است، افراد و شرکت هایی امکان حیات می یابند که توانایی پاسخ به تغییرات را داشته (چابک باشند) و از تغییر و تحولی که می تواند برای آن ها تهدید باشد، فرصتی برای خود ایجاد کرده و بر موج موفقیت سوارشوند. با این وجود، بسیاری از سازمان ها و افراد هنوز گام های لازم را جهت استقبال از تغییرات بر نداشته اند. کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول توسط مرکز توسعه اطلاعات کاربردی با همکاری انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و دانشگاه اصفهان در تاریخ 28 شهریور ماه 1395 درتهران برگزار می شود. این کنفرانس درصدد آن است تا فرصت یادگیری، شبکه سازی و یافتن پاسخ سوالات را از متخصصان بین المللی و سازمان های محلی پرچمدار تغییر در اختیار افراد و سازمان های علاقمند قرار دهد. هدف از " کنفرانس تغییر- مکانی برای تجربه تغییر واقعی"، بررسی وضعیت حاضر تغییر در منطقه یا جامعه ای است که در آن به سر می بریم. همچنین به اشتراک گذاری دانش متخصصان و ارائه راه حل های عملی برای تقویت آمادگی در مقابل تغییرات است. تغییر همیشه در حال وقوع است. لذا لازم است از مجال پیش آمده برای تامل، تفکر و آگاهی از ایده ها و ابزارهای جدید بهره مند شده و از تجربه و دانش دیگران در نحوه مدیریت تغییر در شرایط شکست و تبدیل آن به فرصت و موفقیت آگاه شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس http://cmreconf.com مراجعه شود. اهداف اصلی کنفرانس · انواع تغییرات · نقش تغییر در اقتصاد مقاومتی · تاثیر مدیریت تغییر در موفقیت طرح های استراتژیک توسعه · ارزیابی چابکی/ آماگی برای پذیرش تغییرات · تغییر و فرهنگ · مدل ها و برنامه های تغییر · استراتژی های تغییر · نقش مدیران اجرایی، منابع انسانی و سایر دپارتمان ها · مقابله با مقاومت در برابر تغییر · تجربه مدیریت تغییر محلی، منطقه ای و جهانی
دردنیای دائم در حال تغییری زندگی می کنیم که سرعت تغییرات همواره روبه رشد است.. در این میان، متخصصان و سازمان ها ناگزیر برای رویارویی با تغییرات هستند. به عبارت دیگر، در عصر حاضر که عصر رقابت اقتصادی است، افراد و شرکت هایی امکان حیات می یابند که توانایی پاسخ به تغییرات را داشته (چابک باشند) و از تغییر و تحولی که می تواند برای آن ها تهدید باشد، فرصتی برای خود ایجاد کرده و بر موج موفقیت سوارشوند. با این وجود، بسیاری از سازمان ها و افراد هنوز گام های لازم را جهت استقبال از تغییرات بر نداشته اند.
کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول توسط مرکز توسعه اطلاعات کاربردی با همکاری انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و دانشگاه اصفهان در تاریخ 28 شهریور ماه 1395 درتهران برگزار می شود.
این کنفرانس درصدد آن است تا فرصت یادگیری، شبکه سازی و یافتن پاسخ سوالات را از متخصصان بین المللی و سازمان های محلی پرچمدار تغییر در اختیار افراد و سازمان های علاقمند قرار دهد. هدف از " کنفرانس تغییر- مکانی برای تجربه تغییر واقعی"، بررسی وضعیت حاضر تغییر در منطقه یا جامعه ای است که در آن به سر می بریم. همچنین به اشتراک گذاری دانش متخصصان و ارائه راه حل های عملی برای تقویت آمادگی در مقابل تغییرات است.
تغییر همیشه در حال وقوع است. لذا لازم است از مجال پیش آمده برای تامل، تفکر و آگاهی از ایده ها و ابزارهای جدید بهره مند شده و از تجربه و دانش دیگران در نحوه مدیریت تغییر در شرایط شکست و تبدیل آن به فرصت و موفقیت آگاه شد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس http://cmreconf.com مراجعه شود.
اهداف اصلی کنفرانس
· انواع تغییرات
· نقش تغییر در اقتصاد مقاومتی
· تاثیر مدیریت تغییر در موفقیت طرح های استراتژیک توسعه
· ارزیابی چابکی/ آماگی برای پذیرش تغییرات
· تغییر و فرهنگ
· مدل ها و برنامه های تغییر
· استراتژی های تغییر
· نقش مدیران اجرایی، منابع انسانی و سایر دپارتمان ها
· مقابله با مقاومت در برابر تغییر
· تجربه مدیریت تغییر محلی، منطقه ای و جهانی